Figurkowy Karnawał Blogowy XXXIV

Kurz jeszcze nie opadł po XXXIII edycji FKB, ale nie ma co zwlekać – trzeba napierać dalej! Jeśli czyta to ktoś zupełnie niewtajemniczony, to może zapoznać się z ideą Figurkowego Karnawału Blogowego o tutaj.

faaaididmale660

Poprzednia edycja poprowadzona przez Dziada z Lasu zmusiła nas wszystkich do srogiego kombinowania i wspięcia się na wyżyny naszych możliwości modelarskich. Proponuję zatem temat mocno odmienny, w którym każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Ów temat to…

GWIAZDA FILMOWA

Dokładnie tak. Ja wiem że „celebryci” już byli, ale gwiazda filmowa to moi kochani zupełnie co innego! W powyższą kategorię wpisuje się praktycznie każda postać która ukazała się na wielkim lub małym ekranie. Zapodaję garścią przykładów:

  • Malujesz figurki z Władcy Pierścieni/Batmana? No to myk!
  • Malujesz czołgi z okresu II Wojny Światowej? Zapewne któryś z nich pojawił się na ekranie.
  • Masz w swojej kolekcji niepomalowaną figurkę wampira/wilkołaka/zombiaka czy innego Van Helsinga? Do dzieła.
  • Masz pomysł na jakąkolwiek konwersję na postać z ulubionego filmu? Zrób ją!
  • Malujesz space marinesów i nadal nie wyparłeś z pamięci animacji o ultramarines? Wiesz co z tym zrobić 😉
  • Malujesz Warzone i nadal nie wyparłeś z pamięci filmu „Kroniki Mutantów”? No to dużo gorzej, współczuję 😦

Wszystko jasne? W takim razie pędzle w dłoń! Od razu uprzedzam pytanie które może się pojawić: postaci z książek nie są gwiazdami filmowymi (chyba że doczekały się ekranizacji jak np. Władca Pierścieni). Fajnie by było, gdybyście do swoich wpisów dorzucali linki do filmików, w których pojawia się bohater waszego wpisu. Nie jest to wymóg tej edycji, ale z pewnością doda fajnego smaczku do wykonanej pracy.

3..2..1..START!

30 Comments Add yours

  1. Asterix pisze:

    Właśnie dokonałem zakupu mojej „gwiazdy filmowej” 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Marian Pecyna pisze:

    Juz wiem co zrobię 🙂 o ile nie zmienię zdania w trakcie 😉

    Polubione przez 2 ludzi

  3. Lagao pisze:

    Ale za ten Warzone to masz plus 😀

    Polubione przez 1 osoba

    1. Hehe, bolały oczka, bolały… 😉

      Polubienie

      1. gervaz pisze:

        Ten film akurat ominąłem szerokim łukiem. Ale był, niestety. Dla mnie to trudny temat, ale jest niewielka szansa, że coś wysmażę.

        Polubienie

  4. Grish pisze:

    Fajny temat, coś powinno być.

    Polubione przez 1 osoba

  5. Dhil Morgan pisze:

    Dobry temat, a ja się chyba intuicyjnie wstrzeliłem przedwczoraj z zakupem 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  6. Jak dla mnie trudne. Jakiś pomysł jednak nawiedził mnie w nocy, więc planuje się pojawić. 😀

    Polubione przez 1 osoba

  7. Mam już kandydata, zobaczymy co z tego wyjdzie 😉

    Polubione przez 1 osoba

  8. quidamcorvus pisze:

    Coś się znajdzie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

      1. No i pięknie! 🙂

        Polubienie

  9. Dziadu pisze:

    W momencie kiedy zacząłem pisać że nie mam pojęcia co pomalować wymyśliłem co pomalować 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. No i pięknie 🙂

      Polubienie

  10. dustbrothers pisze:

    No to bęc, czy może być wyimaginowana, lub przyszła gwiazda filmowa 😉

    Polubienie

    1. Hehe, doceniam kombinatorykę ale niestety to takcnie działa 😉

      Polubienie

      1. dustbrothers pisze:

        Hmm, to może być kłopot chyba, że zaliczamy słynnych wodzów

        Polubienie

    1. No to już wiadomo jakie będą kolejne dwie 🙂

      Polubienie

  11. Pepe pisze:

    Ostatni będą pierwszymi tak zapisano w księdze. Tylko nie pamiętam w której 😀
    http://fantasywminiaturze.blogspot.com/

    Polubienie

Skomentuj

