Witam 🙂

W totalnie doskonałym stylu (czyt. na ostatnią chwilę) udaje mi się załapać na trzydziestą trzecią edycję FKB. Kto nie wie czym Jest Figurkowy Karnawał Blogowy niech śmiało klika tutaj.

faaaididmale660

Temat zapodany przez mojego serdecznego zioma Dziada z Lasu to „Robimy rzeczy z innych rzeczy”. No to jak tak to tak, proszę uprzejmie! Nawet nie wiem kiedy narodził się w mojej głowie pomysł na to co zobaczycie za chwilę, ale wyszło z tego coś zdecydowanie oryginalnego 🙂

Recepta na ów konstrukt to:

Gumowa kaczka (co nie chciała ostrości złapać)

Wykałaczki

Trochę złomu

Garść bitsów (ja wiem że teoretycznie to trochę oszukaństwo, ale mam nadzieję że wybaczycie…)

No i oczywiście narzędziory

Nieduży kawałek cienkiego plasticardu, tubka super glue (co się nie załapały na fotkach)  oraz spora dawka orkowego podejścia do tematu

big_mek_wrekkfist_by_blazbaros-d387m42

Kilka godzin i sklejonych paluchów później otrzymujemy efekt końcowy 🙂

 

Pojazd niestety w wersji „all shiny and chrome” gdyż albowiem czasu mi nie starczyło żeby elegancko go pomalować do końca maja. Jako że wszystko na ostatnia chwilę, to zdjęcia również pozostawiają sporo do życzenia 😉 Mam jednak nadzieję że Kaczkołg spotka się z ciepłym przyjęciem i aprobatą orkowych entuzjastów.

Bird.

 

