Furiusz Prawopiewca i Lady Temida

Wiosna idzie, więc też zbliża się czas wiosennych porządków. Przy okazji wietrzenia szafek trafiłem na tych dwoje nieboraków. Już parę lat zdążyło upłynąć odkąd ich malowałem i na dzień dzisiejszy jestem z nich średnio zadowolony, ale zbyt dużo modeli czeka w kolejce bym się miał teraz bawić w zmywanie i przemalowywanie. Tym bardziej, że nie zanosi się żebym miał wracać do Umbry Turris, albowiem wydawca sprawia wrażenie jakby przestał się interesować swoim systemem. A szkoda, bo już łapałem zajawkę na nową drużynę.  Modele były przeznaczone do książęcej ekspedycji Rootzgardu – drużyny praworządnych ludzi. Może jeszcze kiedyś coś się w tym temacie zmieni i herbowi ludzie odziani w złoto i purpurę wyruszą do Umbry stanąć na straży prawa i porządku

Do drużyny z Rootzgardu pomalowałem też parę innych ludków od innych wydawców niż Spellcrow, ale to już temat na inny materiał 🙂

Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować Dziadowi z Lasu (http://dziadu-z-lasu.blogspot.com/) za zrobienie eleganckich zdjęć 🙂

-Nef

2 Comments Add yours

  1. Marian Pecyna pisze:

    Fajnie zmalowane. Co do samych figurek, to o ile ta panna w kolczudze-mini zupełnie do mnie nie trafia, tak paladyn jest super!

    Polubienie

  2. Dhil Morgan pisze:

    Paladyn bardzo mi się podoba, panna też niezła.

    Polubienie

Skomentuj

