Stone Troll

Figurkę tego śmierdziucha kupiłem po tym jak panowie z GW zapowiedzieli likwidację wielu modeli z oferty Orcs & Goblins (pojawiły się na ich stronie w zakładce „last chance to buy”), zaraz przed tym jak do sprzedaży weszły tzw. Orruki. Zamówiłem wtedy trola oraz trochę squigów i night goblinów. Jak się później okazało ludki nie zniknęły z oferty, zostały tylko przepakowane i nazwane nieco inaczej. Tiaaa…. pozostawię to bez komentarza.

Ludek początkowo miał mi posłużyć do gry w Umbra Turris, ponieważ model Spellcrow’a średnio przypadł mi do gustu (w przeciwieństwie do ich pozostałych modeli które w większości są ekstra). No ale jak to w życiu nerda bywa, model został położony na półkę, w międzyczasie pojawił się zyliard innych projektów i tak to o nim zapomniałem. Pamięć wróciła ostatnio, podczas malowania bandy zielonoskórych do Frostgrave, którą to zaprezentuję w styczniu. No a jako że w święta miałem kilka dni wolnego to myyyyk, zmalowałem trolaka w kolorystyce jak najbardziej klasyczno-koszernej., chociaż nie ukrywam iż kusiło mnie żeby popłynąć w odcienie różu. Mam nadzieję że się podoba 🙂

Tutaj link do modelu jakby ktoś nie wiedział. Osobiście uważam iż przemianowanie tego klasycznego już modelu na „troggoth’a” jest, delikatnie mówiąc, niezbyt fortunne. No ale co ja się znam?

No i oczywiście wszystkiego dobrego w nowym roku, oby ludki malowały się same a farba nie zasychała na pędzlu! 😉

Bird.

