FKB XXVIII – Świąteczna Wymiana Figurkowa cz. II

swf

Czooo, ale jak to Maniex??! TEN Maniex blogowo-ludkowy celebryta, seriooo??? I jak ja mam podołać???

Taka była mniej więcej moja reakcja po otrzymaniu „przydziału” do obdarowania w ramach Świątecznej Wymiany Figurkowej 😉 A tak zupełnie serio to troszku zbladłem, no bo co by tu sprezentować Mańkowi takiego czego Maniek może nie mieć? No i fajnie by było jakby się jeszcze z tego ucieszył 😛 Rozpocząłem zatem przekopki przez bloga maniexite.blogspot.com

Historyczne? Odpada, totalnie nie rozeznaję się w tej mrocznej materii.

Wh40k? No też odpada bo tutaj mam tylko orków, a tych obdarowywany ma już sporo z tego co widzę.

AoS?  No może moźe… plan awaryjny już jest.

Wtem!

Warhammer Quest! No przecież! Stary klimat, oldskulowe ludki, to będzie to! Tylko gdzie ja znajdę do tego modele? :/ No ale móżdżył, móżdżył i wymóżdżył. Czyż witch hunter nie jest genialnym wręcz pomysłem? Maniek lubi witch hunterów z tego co się zdążyłem zorientować, a jak nie do Questa to i do Mordheim/Warheim się nada… a jako że miałem halloweenowy model VanGoblinga od maxmini, czym prędzej zabrałem się do roboty. Czym prędzej czyli jakoś 2 tygodnie przed terminem wysyłki prezentów 😉

Tak czy siak oto i on! VanGobling specjalnie dla Maniexa:

Obdarowany okazał się być zadowolony z prezentu, a o to w tym przecież najbardziej chodziło 🙂

Świąteczna inicjatywa baaardzo przypadła mi do gustu, mam nadzieję że za rok powtórzymy całą akcję.

Bird.

2 Comments Add yours

  1. Marian Pecyna pisze:

    Prezent trafiony w dziesiątkę. Questowo/Mordheimowe klimaty z motywem Witch Hunterów to jak Gwiazdka. Oh wait! ;D

    Polubione przez 1 osoba

  2. Super prezent i świetne wykonanie!

    Polubienie

Skomentuj

