FKB XXVIII – Świąteczna Wymiana Figurkowa cz. I

Niewtajemniczonych informuję, iż Świąteczna Wymiana Figurkowa to piękna inicjatywa mająca miejsce w okołofigurkowej blogosferze, a wszelakie info no jej temat możecie pozyskać tutaj. 

A to wszystko było tak…

Od dnia 19.12. z niecierpliwością wypatrywałem listonosza, codziennie wieczorem sprawdzałem skrzynkę w poszukiwaniu awizo i… nic. Jak się później okazało paczka czekała grzecznie na poczcie, ale listonoszowi chyba nie chciało się mnie powiadomić o tym fakcie.

Nieważne, mniejsza z tym.

Paczkę od Pawła z bloga Diariusz RPG odebrałem chwilę po świętach. Proszę Państwa, czapki z głów! Nastawiałem się na skromną acz uroczą figurkę, a tu cała dioramka! 😀 I to w jednym z moich ulubionych settingów! Krasnoludzki strzelec w barwach Nordlandu celujący z muszkietu w upiorny szkielet. Wokół nagrobki, pomniki, no po prostu miód. Klimat Starego Świata w pigułce, piękne malowanie i naprawdę fajny pomysł. Prezent w 100% trafiony i przemyślany, dzięki Paweł! 😀

 

Musicie przyznać że prezent jest MEGA!

Bird.

 

6 Comments Add yours

  1. Marian Pecyna pisze:

    Jest moc! 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Gorekhan pisze:

    ciesze się, że się podoba:)

    Polubione przez 1 osoba

    1. Już w gablotce zainstalowałem co by bezpieczna była! 😉

      Polubienie

  3. Do tego wszystkiego ja po prostu uwielbiam te stare szkielety! 😀

    Polubienie

  4. Bardzo fajna diorama!

    Polubienie

Skomentuj

