Skaven Rat Ogre

Chwila przerwy od nurglowych śmierdziuchów 😉

Plan był prosty:

1. Znaleźć na allegro rat ogra z Island of Blood (tego pozszywanego, z dwoma rękoma).

2. Skonwertować na nurglową bestię do wh40k

3. Pomalować.

4. PROFIT!

No i wyszło jak zwykle: zamiast jednego kupiłem dwa (bo były na aukcji w pakiecie, a rodzeństwa ponoć nie należy rozdzielać). pierwszego pomalowałem na próbę dla fun’u i… konwertowanie drugiego poszło w odstawkę 😛 Zamierzam również go pomaziać, dokupić im szczurzego poganiacza i może jeszcze jakieś kolejne gryzonie?

Wait!

Cytując mojego serdecznego ziomsa Dziada z Lasu

mniejkupowaniawięcejmalowaniamniejkupowaniawięcejmalowaniamniejkupowaniawięcejmalowania…

Jak się podoba? Nie powiem, dawno nie byłem tak zadowolony z figurki 🙂 Podstawka okrągła bo takie są moim zdaniem ładniejsze, ale kto wie – może najdzie mnie kiedyś na zbieranie szczurów do AoS?

Wesołych Świąt ziomy i dużo ludków w nowym roku!

Bird.

8 Comments Add yours

  1. Dominig pisze:

    Czysto, schludnie, ładna paleta kolorów… jednym słowem bardzo udane malowanie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. gervaz pisze:

      Też tak myślę. Wygląda lepiej niż moje. Tylko ten różowy pyszczek. Kojarzy się z piciem na świeżym powietrzu w zimowy dzień.

      Polubienie

      1. Możliwe że podpija jak nikt nie widzi 😉

        Polubienie

    2. Kolory wyszły trochę przypadkiem, czyli jak zwykle hehe 😉 Dzięki!

      Polubienie

  2. Bardzo ładnie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. bardzo ładnie pomalowany..
    A jak będziesz szukał tego poganiacza odezwij się, gdzieś jakiś mi się chyba uchował 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Super, dzięki wielkie za propozycję 🙂 dam znać jakby co

      Polubienie

  4. Anolecrab pisze:

    Czyste malowanie . Podoba się!:-)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

