Krasnoludy z pewnej szemranej gospody…

Dziś zrobię małą przerwę od Warzone i wrócę na chwilę do Umbry Turris. Poniżej dumnie przedstawiam swoją dzielną drużynę krasnoludów z gospody. Skończyłem ich malować dobry rok temu, już dawno się chciałem nimi pochwalić, ale ciągle zapominałem. Jeżeli chcielibyście się zapoznać z ich tłem fabularnym to gorąco zachęcam do lektury 😉

zdj1_25
Drużyna awanturników z Gospody pod Cycem Lubieżnej Dziewki gotowa do kolejnej przygody!

***

Pint Piwmajster, krasnoludzki barmistrz. Właściciel gospody.

***

Chmielnira Dekoldt, młodsza szynkwasowa.

***

Klik Wyrwistrzał, stały bywalec.

***

Klank Wyrwistrzał, stały bywalec.

***

Grzdyl Bimberchuch, gorzelnik.

***

Kegar Moczygęba, piwowar.

***

Muka But’na’ryj, wykidajło gospody.

4 Comments Add yours

  1. Dhil Morgan pisze:

    Zacne krasnoludy, ale chyba But na Ryj najlepsiejszy 🙂

    Polubienie

  2. Marian Pecyna pisze:

    Fajna ekipa, mój faworyt to Klik Wyrwistrzał

    Polubienie

  3. Dziadu z Lasu pisze:

    Ale fajna ekipa! No i imiona najlepsze, kwikłem przy paru 😀

    Polubienie

Skomentuj

