FKB vol. XXIII Symbol – Carnival of Chaos

faaaididmale660

Temat zapodany przez Luca Lagao z Gorzej się nie da bardzo przypadł mi do gustu. Szczerze mówiąc od pierwszej chwili miałem przed oczami symbol, który jest jak dla mnie jedną z głównych ikon Starego Świata.

 

Trzy koła połączone w trójkąt. Wiecie co to oznacza? Dokładnie tak! Stary, dobry Papa Nurgle nadciąga w otoczeniu much, zgnilizny i wszechogarniającego fetoru.

Nurgle_icon

 

Nurgle jest dla mnie nieodłącznym elementem i pewnego rodzaju metaforą Starego Świata. Imperialne miasta i osady nie są w moim odczuciu miejscami imponującymi, heroicznie wzniosłymi i godnymi podziwu. Są to zazwyczaj brudne, zapyziałe mieściny, w których ludzkie ekskrementy ściekają po ulicznym bruku, wszędzie dookoła panuje zaduch, smród jest wszechogarniający, a wszelakie choroby i dolegliwości są na porządku dziennym. Najstarszy z bogów Chaosu pożywia się właśnie tym wszystkim, jego duch jest dzięki temu wszechobecny – nikt nie może mu uciec. Jako bóg chorób i śmierci cierpliwie czeka na to co jest mu należne. W końcu każdy, nawet najtwardszy krasnolud, kiedyś umrze…

Dzięki narzuconemu tematowi w końcu zabrałem się za sklejanie i malowanie bandy Mordheimowych zgniłków 🙂 Chciałem aby modele były nieszablonowe, ciekawe i najzwyczajniej w świecie niepowtarzalne. Postawiłem zatem mocno na wszelakie konwersje które nie ukrywam, ostatnimi czasy sprawiają mi najwięcej fun’u. Co prawda ekipa nie jest jeszcze w komplecie, ale większość została zrobiona. Póki co fotki są mocno poglądowe, zrobione specjalnie na potrzeby FKB. Więcej porządnie wyglądających zdjęć wrzucę jak domaluję brakujące modele. A póki co śpiewajmy razem:

„Buboes, phlegm, blood and guts!

Boils, bogeys, rot and pus!

Blisters, fevers, weeping sores!

From your wounds the fester pours”

 

Ekipa głównodowodząca całym zamieszaniem 😉

oraz kilka nurglingów zakupionych w maxmini.eu 😉

 

 

Pozdrowienia od szalonej karawany!

 

Bird.

10 Comments Add yours

  1. quidamcorvus pisze:

    Świetnie konwersje i porządne malowanie.

    Gratuluję!

    Polubione przez 1 osoba

    1. Dzięki wielkie! 🙂 Nie mogę się doczekać aż pomaluję i wrzucę resztę zgniłków, mam nadzieję że nastąpi to niebawem 😀

      Polubienie

      1. quidamcorvus pisze:

        Czekam niecierpliwie. Jak widzę tak fajnie zrobione modele to aż chce mi się napisać w końcu zasady dla Karnawału do Warheim FS. 🙂

        Polubienie

  2. Mnie może w końcu zmotywują do gry, heh 😉

    Polubienie

  3. Dziadu z Lasu pisze:

    Przepraszam za słownictwo ale to jest ku#%@ piękne O_O

    Polubione przez 1 osoba

    1. Dzięki zią! 🙂

      Polubienie

  4. Bardzo mi się podobają, szczególnie koleś z macką 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Dzięki! Mackolud zapoczątkował cały pomysł na bandę i powstał jako pierwszy, także jest mi szczególnie bliski 😉

      Polubienie

  5. Dhil Morgan pisze:

    Świetne konwersje, malowanie bardzo dobre, a macka wyszłą wręcz rewelacyjne.

    Polubione przez 1 osoba

  6. Anolecrab pisze:

    Nieźle. Wyglądają genialnie !

    Polubienie

Skomentuj

